Voorsmaak
-
Jaar
2020
-
Klant
Voorsmaak
-
Type
branding, identity, strategy

Voorsmaak brengt Brugge’s beste chefs samen op unieke locaties in het stadscentrum. Het culinair event biedt bezoekers niet enkel de kans om gerechten van hun lievelingsrestaurants te proeven, de omgeving en inkleding spreekt ook tot de verbeelding.



BRIEFING
Voorsmaak kwam aankloppen om een passende identiteit te creëren voor hun concept. Adjectieven als duurzaam, laagdrempelig en smakelijk werden onderstreept.



AANPAK
We vonden inspiratie bij de oude patina van de kerk waar de eerste editie plaatsvond. Voor de down to earth editie gebruikten we natuurlijke elementen en beelden van pure ingrediënten en de typografie van de lovely locals editie verwees naar een gesloten cirkel. Er werd gezorgd voor on- en offline advertising en er werd merch en on-site signalisatie geproduceerd.



RESULTAAT
Voorsmaak bracht editie na editie vele mensen samen. Bezoekers kwamen van ver om de culinaire creaties van Brugge’s beste chefs te proeven.
