West-End
-
Jaar
2022
-
Klant
Yntro
-
Type
branding, strategy, webdesign

Meet West-End. Sea what we did here? Het nieuwbouwproject, gelegen aan de kust, is ideaal voor mensen uit de hogere middenklasse op zoek naar een tweede verblijf.



BRIEFING
Yntro was op zoek naar een branding om hun nog onbestaand project aan de man te kunnen brengen. Het gebouw was nog volop in opbouw, waardoor er enkel renders voorhanden waren.

AANPAK
Studio Kelf bouwde de identiteit vanaf de grond mee op. Van logo tot huisstijl, van promotioneel materiaal tot een verduidelijkende one-page website. Het logo is een knipoog naar de permanent aanwezige zonsondergang aan de kust. De kleuren haalden we uit de natuur, want die troef wil Yntro graag uitspelen. Het moderne wide-spaced font en veel witruimte zorgt voor een luxueuze uitstraling.



RESULTAAT
Na de launch van de visuele identiteit kwam de verkoop van de entiteiten in West-End in no time op gang en loopt nog steeds als een trein.


